Borta bra men hemma bäst!

                                                          

Borta bra med hemma bäst:)
Efter drygt 500 mil i bil runt Sverige är jag nu tillbaks i underbara Älvdalen. Solen har varit med oss hela vägen och det har varit en fantastisk upplevelse att se hela Sverige  - från Treriksröset till Ystad.
Vilket vackert land vi bor i!!
Det har varit spännande att se hur turismen utvecklats i Sverige och att se hur olika kommuner runt om i landet profilerar sig för att få fler invånare och besökare. Lite omvärldsanalys är inte dumt!
Jag har både sett goda och mindre goda exempel...
Nu har jag en och en halv vecka kvar på min semester som jag dels tänker spendera i våra hemtrakter här i Älvdalen samt nästa vecka i Göteborg och på Västkusten.
Jag kommer nog inte att kunna låta bli att göra diverse blogginlägg om mina små utflykter - vi hörs snart igen!
//Karin Hellström