Backlunds skor - nu är nya butiken igång!

Johanna i sin nyrenoverade skobutik - "nya" Backlunds skor i Älvdalen
I måndags öppnades portarna på "nya" Backlunds skor i Älvdalen. Johanna Pettersson har förverkligat hennes dröm och öppnat en skobutik!
Kön var lång när Johanna slog upp portarna och många kunder passade på att handla skor, väskor, smycken och andra tillbehör.
Jag besökte Johanna igår, onsdag, och butiken var fylld av blommor och kunder som tittade sig omkring.
- Det har varit helt otroligt, berättar Johanna, mycket kunder och handlat har de gjort. Många av produkterna är redan slutsålda!
Både äldre och yngre personer är i butiken när jag är där.
- Jag har ett brett sortiment och vill ha bra kvalitet på mina varor, fortsätter Johanna. Jag hoppas att gamla och nya kunder skall hitta hit och uppskatta de varor jag har.
Nyfikna kunder botaniserar bland hyllorna
Vi på näringslivskontoret önskar Johanna lycka till med nya butiken!
Vill Du höra mer om Johanna och hennes "resa" till att bli företagare? Välkommen till frukostmötet den 31 augusti i Älvdalen - då kommer Johanna att berätta mer.

//Karin Hellström