Citybreak - hur funkar det?

Hur får jag mitt boende eller mina aktiviteter att synas på Citybreak?
Hur funkar systemet för mig?
På efterfrågan från mindre företagare inom besöksnäringen i Älvdalen har vi planerat in en informationsträff den 12 december för att reda ut eventuella frågetecken kring bokningssystemet Citybreak.
Hur fungerar det med procentsatserna? Kan jag ha en egen microbutik? Hur fungerar det? Vad kostar det för mig som liten företagare?
Citybreak är ett bokningssystem som används av de flesta destinationsbolag i Sverige idag och det finns många fördelar med att vara delaktig i systemet; tillgänglighet 24 timmar per dygn, resegarantin, en fantastisk möjlighet för små företag i att synas mm,mm.

Välkommen på en träff där Fredrik Nilsson berättar om systemet och svarar på Dina frågor. Vi på näringslivskontoret finns också på plats för att lära oss mer!

När: måndag den 12 december
Plats: Dalgatan 118
Tid: 17-19

Alla är välkomna!!

//Karin Hellström