Turistmässa 12-13 april

Tanken om en turistmässa startade under naturturismseminariet i oktober 2012. Under denna mässa hade företagare möjlighet att visa upp sig. Då visade det sig att företagarna inte kände till varandra och varandras produkter. Detta trots att man kanske hade en föreställning om att man faktiskt hade denna kännedom. Med denna erfarenhet har nu Turistrådet/VisitIdre tagit saken i sina egna händer och bjuder in till en turistmässa!  

 
Jag hoppas att det kommer många entreprenörer som tillsammans vill driva vår destination vidare. Man brukar ju säga att ensam inte är stark. Min övertygelse är att samarbete är den viktigaste utmaningen som vi står inför och då inkluderar jag både stor och liten. Men det är viktigt att hela tiden ha i åtanke att samarbete måste ha affärsmässiga grunder och professionalitet. Då tror jag att vi kommer att nå stjärnorna.

 
Klicka på bilden så kommer du till inbjudan/program!


Jag hoppas att vi ses!

Karin Ardeflt