Presentation av Karin Ljudén på Samhällsenheten

Älvdalens kommun har genomgått en omorganisation och vi vill då och då presentera våra  medarbetare på Samhällsenheten som vår nya enhet heter. Vi börjar med att presentera vår medarbetare  Karin Ljudén.


Karin Ljudén
Nu vill vi gärna att du Karin berättar lite kort vem du är och var du arbetar med
Jag arbetar på Samhällsenheten och Näringsliv. Där har jag arbetat sedan maj 2007.
Min bakgrund är som privat- och företagsrådgivare på bank.
Den erfarenheten har jag haft stor nytta av i mitt nuvarande yrkesutövande. Att vara bollplank till de som funderar på att starta upp en verksamhet. Även befintliga företag behöver bollplank och där kan jag också stå till tjänst. Arbetar också med projektredovisning.
Karins tre hundar
Privat är jag gift och har 3 vuxna barn och fyra barnbarn. Mitt stora fritidsintresse är att motionera och tävla tillsammans med mina hundar, 2st av rasen Riesenschnauzer, där vi tävlar bruks och lydnad samt drag. Och gamle Frazze, 11,5 år som är en Schnauzer och är pensionär fast hänger med på det mesta men, på sina egna villkor förstås! 




Tack Karin för denna korta men informativa information om dig!


// Karin Ardefelt