Nyckeln till ett framgångsrikt företag är att aktivt jobba med affärsutveckling


Almi gör så mycket och nu vill jag berätta kort om den erfarenhet som jag har av vad Almi kan hjälpa dig och ditt företag med. Jag kommer att lägga ut några korta inlägg för att lyfta fram vad de kan göra för er. Kanske kan de stötta och vara delaktiga i din affärsutveckling.


Det är inget nytt att nyckeln till ett framgångsrikt företag är att aktivt jobba med affärsutveckling men det är inte alltid så lätt att arbeta med detta på egen hand.

Almi kan bistå dig och ditt företag i denna process och ge dig olika nycklar för ditt framtida arbete.

Det kan de göra exempelvis genom olika justeringar i en simulator, där du enkelt och snabbt kan se vad som sker i företaget ekonomi om man justerar timpriset eller om jag säljer en vara till ett annat pris. Läs mer här

Jag vill lyfta fram denna hjälp nu eftersom ni erbjuds ett personligt möte med Almi efter frukostmötet  den 28 november på Idre Fjäll.
 

Vill du träffa Almi den 28 nov då ska du anmäla ditt intresse här

//Karin Ardefelt